Translate -Present Continuous Tense

 Present Continuous Tense

 رہے ہیں ،  رہی ہیں،  رہا ہوں وغیرہ

Subject + is / are/ am + (Verb+ing) + Object

Subject + is / are/ am + not + (Verb+ing) + Object

Is/Are/Am + Subject + (Verb+ing) + Object?


میں اپنے امتحانات کے لیے پڑھ رہا ہوں۔

وہ اپنے خاندان کے لیے رات کا کھانا بنا رہی ہے۔

وہ کورٹ میں ٹینس کھیل رہے ہیں۔

وہ لائبریری میں ایک کتاب پڑھ رہا ہے۔

ہم تھیٹر میں فلم دیکھ رہے ہیں۔

بلی بستر پر سو رہی ہے۔

میں اپنے باس کو ایک ای میل ٹائپ کر رہا ہوں۔

وہ شاور میں ایک گانا گا رہی ہے۔

وہ مختلف شہروں کا سفر کر رہے ہیں۔

وہ پارک میں جاگنگ کر رہا ہے۔

ہم جنگل میں پکنک منا رہے ہیں۔

پرندہ آسمان میں اڑ رہا ہے۔

میں ایک نئی زبان سیکھ رہا ہوں۔

وہ ہر روز پیانو کی مشق کر رہی ہے۔

وہ گھر بنا رہے ہیں۔

وہ اپنی گاڑی کی مرمت کر رہا ہے۔

ہم میدان میں فٹ بال کھیل رہے ہیں۔

سورج چمکدار چمک رہا ہے۔

میں جھیل میں تیراکی کر رہا ہوں۔

وہ کلب میں ناچ رہی ہے۔

وہ اپنے دوستوں کے ساتھ گپ شپ کر رہے ہیں۔

وہ اپنی موٹر سائیکل پر اسٹور کی طرف جا رہا ہے۔

ہم کمرے میں ٹی وی دیکھ رہے ہیں۔

کتا میل مین پر بھونک رہا ہے۔

میں کیفے میں ناشتہ کر رہا ہوں۔

وہ گروسری کی خریداری کر رہی ہے۔

وہ ایک پریزنٹیشن کی تیاری کر رہے ہیں۔

وہ ایک پروجیکٹ پر کام کر رہا ہے۔

ہم ایک میوزیم کا دورہ کر رہے ہیں۔

بلی اپنا منہ دھو رہی ہے۔

میں جم میں ورزش کر رہا ہوں۔

وہ تصویر بنا رہی ہے۔

وہ پہاڑوں میں پیدل سفر کر رہے ہیں۔

وہ پارک میں مراقبہ کر رہا ہے۔

ہم گاڑی میں موسیقی سن رہے ہیں۔

درخت پر چڑیا چہچہاتی ہے۔

میں پارک میں کافی پی رہا ہوں۔

وہ اپنے دوست سے بات کر رہی ہے۔

وہ چھت میں رساو کو ٹھیک کر رہے ہیں۔

وہ گٹار بجانا سیکھ رہا ہے۔

ہم چھٹیوں کا منصوبہ بنا رہے ہیں۔

سورج مغرب میں غروب ہو رہا ہے۔

میں صوفے پر جھپکی لے رہا ہوں۔

وہ گھر کی صفائی کر رہی ہے۔

وہ دریا کے کنارے پکنک کا لطف لے رہے ہیں۔

وہ ناول لکھ رہا ہے۔

ہم ساحل سمندر پر پارٹی کر رہے ہیں۔

بلی اپنی کھال تیار کر رہی ہے۔

میں پارک میں سیر کر رہا ہوں۔

وہ بیبی شاور کر رہی ہے۔

وہ اپنے تحقیقی مقالے پر کام کر رہے ہیں۔

وہ کام سے وقفہ لے رہا ہے۔

ہمارے پاس گھر کے پچھواڑے میں ایک BBQ ہے۔

پرندہ گھونسلہ بنا رہا ہے۔

میں شاور لے رہا ہوں۔

وہ ایک کانفرنس میں شرکت کر رہی ہے۔

وہ اپنی شادی کی تیاریاں کر رہے ہیں۔

وہ کام چلا رہا ہے۔

ہم پرانے دوستوں کے ساتھ دوبارہ مل رہے ہیں۔

سورج بادلوں سے چمک رہا ہے۔

میں ایک فون کال کا انتظار کر رہا ہوں۔

وہ ایک ویڈیو گیم کھیل رہی ہے۔

وہ ایک مقامی پناہ گاہ میں رضاکارانہ خدمات انجام دے رہے ہیں۔

وہ جھیل میں مچھلیاں پکڑ رہا ہے۔

ہم تفریحی پارک میں ایک دن سے لطف اندوز ہو رہے ہیں۔

بلی کھڑکی پر بیٹھی ہے۔

میں لانڈری کر رہا ہوں۔

اس کی شادی کی تقریب ہو رہی ہے۔

وہ ایک باغ لگا رہے ہیں۔

وہ فوٹو گرافی کی کلاس لے رہا ہے۔

ہم ساحل سمندر پر الاؤ لے رہے ہیں۔

پرندہ سردیوں کے لیے جنوب کی طرف اڑ رہا ہے۔

کیا آپ اپنے امتحانات کے لیے پڑھ رہے ہیں؟

کیا وہ اپنے گھر والوں کے لیے رات کا کھانا نہیں بنا رہی؟

کیا وہ کورٹ میں ٹینس کھیل رہے ہیں؟

کیا وہ لائبریری میں کوئی کتاب پڑھ رہا ہے؟

کیا ہم تھیٹر میں فلم دیکھ رہے ہیں؟

کیا بلی بستر پر نہیں سو رہی؟

کیا آپ اپنے باس کو ای میل لکھ رہے ہیں؟

کیا وہ شاور میں گانا گا رہی ہے؟

کیا وہ مختلف شہروں کا سفر کر رہے ہیں؟

کیا وہ پارک میں جاگنگ کر رہا ہے؟

کیا ہم جنگل میں پکنک نہیں منا رہے؟

کیا پرندہ آسمان میں اڑ رہا ہے؟

کیا آپ کوئی نئی زبان سیکھ رہے ہیں؟

کیا وہ ہر روز پیانو کی مشق کر رہی ہے؟

کیا وہ گھر بنا رہے ہیں؟

کیا وہ اپنی گاڑی کی مرمت کر رہا ہے؟

کیا ہم میدان میں فٹ بال نہیں کھیل رہے؟

کیا سورج چمکتا ہے؟

کیا آپ جھیل میں تیراکی کر رہے ہیں؟

کیا وہ کلب میں ناچ رہی ہے؟

کیا وہ اپنے دوستوں کے ساتھ گپ شپ نہیں کر رہے؟

کیا وہ اپنی موٹر سائیکل پر سوار ہو کر دکان پر جا رہا ہے؟

کیا ہم کمرے میں ٹی وی دیکھ رہے ہیں؟

کیا میل مین پر کتا نہیں بھونکتا؟

کیا آپ کیفے میں ناشتہ کر رہے ہیں؟

کیا وہ گروسری کی خریداری کر رہی ہے؟

کیا وہ پریزنٹیشن کی تیاری کر رہے ہیں؟

کیا وہ کسی پروجیکٹ پر کام نہیں کر رہا؟


Click to  translate into Present Perfect Tense 

Comments

Post a Comment

If you have any problem in Learning English grammar, you are welcome to put your question, I will try my best to provide you what you want to learn. I would like to resolve your your learning issues regarding English grammar.

Popular posts from this blog

Science and Society (with an outline)

Use of 'will', 'shall' and 'would'

Present Continuous or Simple Present Tense