Present Perfect Continuous Tense

 Present Perfect Continuous Tense

سے رہے ہیں ، سے رہی ہیں، سے رہا ہوں وغیرہ

Subject + has /have + been + (Verb+ing) + Object

He, she, it, & Singular Noun + has been

I, we, they, you & Plural Noun + have been



میں 2015 سے انگریزی پڑھ رہا ہوں۔

وہ 2 گھنٹے سے پیانو بجا رہی ہے۔

وہ 15 منٹ سے بس کا انتظار کر رہے ہیں۔

ہم ایک سال سے پوری دنیا کا سفر کر رہے ہیں۔

میں 5 سال سے ڈاکٹر کے طور پر کام کر رہا ہوں۔

وہ ایک مہینے سے ہر صبح جاگنگ کرتا ہے۔

وہ 6 ماہ سے اپنی شادی کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں۔

میں 2 ہفتوں سے امتحان کے لیے پڑھ رہا ہوں۔

وہ بچپن سے ہی فٹ بال کھیل رہی ہے۔

وہ 10 سال سے اس شہر میں رہ رہے ہیں۔

ہم پچھلے سال سے ہسپانوی زبان سیکھ رہے ہیں۔

میں ایک گھنٹے سے اپنے جریدے میں لکھ رہا ہوں۔

وہ اس پروجیکٹ پر 6 ماہ سے کام کر رہے ہیں۔

وہ 3 ماہ سے باقاعدگی سے ورزش کر رہے ہیں۔

میں 2 گھنٹے سے اپنے گٹار کی مہارت کی مشق کر رہا ہوں۔

وہ 30 منٹ سے دوڑ رہی ہے۔

وہ ایک سال سے پیسے بچا رہے ہیں۔

میں ہائی اسکول سے ریاضی پڑھ رہا ہوں۔

وہ 3 گھنٹے سے باسکٹ بال کھیل رہا ہے۔

وہ 6 ماہ سے ہر ہفتے کے آخر میں پیدل سفر کر رہے ہیں۔

میں 6 ماہ سے مقامی ہسپتال میں رضاکارانہ خدمات انجام دے رہا ہوں۔

وہ 2 ماہ سے ڈانس سیکھ رہی ہے۔

وہ 3 ماہ سے مقابلے کی تیاری کر رہے ہیں۔

میں 1 سال سے اپنی عوامی بولنے کی مہارت کی مشق کر رہا ہوں۔

وہ بچپن سے شطرنج کھیلتا رہا ہے۔

وہ 5 سال سے ایک ساتھ رہ رہے ہیں۔

میں 2 گھنٹے سے پڑھ رہا ہوں۔

وہ 4 ماہ سے وائلن بجانا سیکھ رہی ہے۔

وہ 2 ہفتوں سے اپنی کار پر کام کر رہے ہیں۔

میں کالج سے کمپیوٹر سائنس پڑھ رہا ہوں۔

وہ 2 گھنٹے سے ٹینس کھیل رہا ہے۔

وہ 3 ماہ سے کھانا پکانا سیکھ رہے ہیں۔

میں 5 سال سے شاعری کر رہا ہوں۔

وہ 2 گھنٹے سے یوگا کی مشق کر رہی ہے۔

وہ 4 ماہ سے سرٹیفیکیشن امتحان کے لیے پڑھ رہے ہیں۔

میں 6 ماہ سے کوڈ سیکھ رہا ہوں۔

وہ 2 گھنٹے سے ڈھول بجا رہا ہے۔

وہ 2 سال سے نئے گھر کے لیے بچت کر رہے ہیں۔

میں 3 ماہ سے اپنی فوٹو گرافی کی مہارتوں کی مشق کر رہا ہوں۔

وہ ایک سال سے نئی زبان سیکھ رہی ہے۔

وہ باغ پر 2 گھنٹے سے کام کر رہے ہیں۔

میں 6 ماہ سے تیرنا سیکھ رہا ہوں۔

وہ 4 گھنٹے سے ویڈیو گیمز کھیل رہا ہے۔

وہ 6 ماہ سے میراتھن کی ٹریننگ کر رہے ہیں۔

میں 3 ماہ سے مراقبہ کی مشق کر رہا ہوں۔

وہ 2 ماہ سے سلائی سیکھ رہی ہے۔

وہ ایک سال سے اپنی چھٹیوں کے لیے بچت کر رہے ہیں۔

میں 5 سال سے مختصر کہانیاں لکھ رہا ہوں۔

وہ 3 گھنٹے سے فٹ بال کھیل رہا ہے۔

وہ 4 ماہ سے گٹار بجانا سیکھ رہے ہیں۔

کیا آپ 2015 سے انگریزی پڑھ رہے ہیں؟

کیا وہ 2 گھنٹے سے پیانو بجا رہی ہے؟

کیا وہ 15 منٹ سے بس کا انتظار کر رہے ہیں؟

کیا ہم ایک سال سے پوری دنیا کا سفر کر رہے ہیں؟

کیا آپ 5 سال سے ڈاکٹر کے طور پر کام کر رہے ہیں؟

کیا وہ ایک مہینے سے ہر صبح جاگنگ کر رہا ہے؟

کیا وہ 6 ماہ سے اپنی شادی کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں؟

کیا آپ 2 ہفتوں سے امتحان کے لیے پڑھ رہے ہیں؟

کیا وہ بچپن سے ہی فٹ بال کھیل رہی ہے؟

کیا وہ 10 سال سے اس شہر میں رہ رہے ہیں؟

کیا ہم پچھلے سال سے ہسپانوی سیکھ رہے ہیں؟

کیا آپ ایک گھنٹے سے اپنے جریدے میں لکھ رہے ہیں؟

کیا وہ اس پروجیکٹ پر 6 ماہ سے کام کر رہا ہے؟

کیا وہ 3 ماہ سے باقاعدگی سے ورزش کر رہے ہیں؟

کیا آپ 2 گھنٹے سے اپنے گٹار کی مہارت کی مشق کر رہے ہیں؟

کیا وہ 30 منٹ سے چل رہی ہے؟

کیا وہ ایک سال سے پیسے بچا رہے ہیں؟

کیا آپ ہائی اسکول سے ریاضی پڑھ رہے ہیں؟

کیا وہ 3 گھنٹے سے باسکٹ بال کھیل رہا ہے؟

کیا وہ 6 ماہ سے ہر ہفتے کے آخر میں پیدل سفر کرتے ہیں؟

کیا آپ 6 ماہ سے مقامی ہسپتال میں رضاکارانہ خدمات انجام دے رہے ہیں؟

کیا وہ 2 ماہ سے ڈانس سیکھ رہی ہے؟

کیا وہ 3 ماہ سے مقابلے کی تیاری کر رہے ہیں؟

کیا آپ 1 سال سے اپنی عوامی بولنے کی مہارت کی مشق کر رہے ہیں؟

کیا وہ بچپن سے شطرنج کھیلتا رہا ہے؟

کیا وہ 5 سال سے ایک ساتھ رہ رہے ہیں؟

کیا آپ 2 گھنٹے سے پڑھ رہے ہیں؟

کیا وہ 4 ماہ سے وائلن بجانا سیکھ رہی ہے؟

کیا وہ 2 ہفتوں سے اپنی کار پر کام کر رہے ہیں؟

کیا آپ کالج سے کمپیوٹر سائنس پڑھ رہے ہیں؟

کیا وہ 2 گھنٹے سے ٹینس کھیل رہا ہے؟

کیا وہ 3 ماہ سے کھانا پکانا سیکھ رہے ہیں؟

کیا آپ 5 سال سے شاعری کر رہے ہیں؟

کیا وہ 2 گھنٹے سے یوگا کی مشق کر رہی ہے؟

کیا وہ 4 ماہ سے سرٹیفیکیشن امتحان کے لیے پڑھ رہے ہیں؟

کیا آپ 6 ماہ سے کوڈ سیکھ رہے ہیں؟

کیا وہ 2 گھنٹے سے ڈھول بجا رہا ہے؟

کیا وہ 2 سال سے نئے گھر کے لیے بچت کر رہے ہیں؟

کیا آپ 3 ماہ سے اپنی فوٹو گرافی کی مہارتوں کی مشق کر رہے ہیں؟

کیا وہ ایک سال سے کوئی نئی زبان سیکھ رہی ہے؟

کیا وہ 2 گھنٹے سے باغ پر کام کر رہے ہیں؟

کیا آپ 6 ماہ سے تیرنا سیکھ رہے ہیں؟

کیا وہ 4 گھنٹے سے ویڈیو گیمز کھیل رہا ہے؟

کیا وہ 6 ماہ سے میراتھن کی تربیت کر رہے ہیں؟

کیا آپ 3 ماہ سے مراقبہ کی مشق کر رہے ہیں؟

کیا وہ 2 ماہ سے سلائی سیکھ رہی ہے؟

کیا وہ ایک سال سے اپنی چھٹیوں کے لیے بچت کر رہے ہیں؟

کیا آپ 5 سال سے مختصر کہانیاں لکھ رہے ہیں؟

کیا وہ 3 گھنٹے سے فٹ بال کھیل رہا ہے؟

کیا وہ 4 ماہ سے گٹار بجانا سیکھ رہے ہیں؟

Click here to translate Present Continuous Tense 

Comments

Popular posts from this blog

Science and Society (with an outline)

Use of 'will', 'shall' and 'would'

Present Continuous or Simple Present Tense